تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اجرای تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی در سال 95
تاريخ خبر: دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت: 14:30

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نخستین نشست فصلی شورایاران منطقه 9 با اشاره به اجرای تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی از اجرای این پروژه فرامنطقه ای در سال 95 خبر داد و گفت: این پروژه توسعه اقتصادی در منطقه 9 به وجود می آورد و قطعا سال آینده اجرایی می شود.

علیرضا دبیر پس از دیدار با خانواده شهید موسوی در محله دکتر هوشیار در نشست فصلی شورایاران منطقه حضور یافت و به پروژه های فرامنطقه ای این بخش از پایتخت اشاره کرد و گفت: شورایاران در محلات منطقه باید مطالبه گر مسایل کلان شهری باشند.

وی افزود: اگرچه منطقه 9 به لحاظ وسعت و دارا بودن دو ناحیه منطقه کوچکی است ولی با توجه به پروژه های فرا منطقه ای بزرگ در حال انجام از اهمیت بالایی در مناطق پایتخت برخوردار است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اتصال منطقه 9 به منطقه 2 از طریق زیرگذر استاد معین به شهید اکبری موجب رونق اقتصادی منطقه 9 می شود نیز اذعان داشت: این پروژه منطقه را از بن بست خارج کرده و قطعا سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: شورایاران منطقه 9 با وجود این همه پروژه بزرگ باید کارهای اساسی را پیگیری کنند و با بهره برداری تمامی این پروژه ها منطقه 9 متحول می شود و در ابعاد مختلف برای شهروندان تاثیر گذار خواهد بود.

دبیر با اشاره به توسعه حریم بارگاه مقدس امامزاده عبدالله (ع) نیز گفت: در این خصوص هم با معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران مذاکره و تعامل خوبی برقرار شده و شورای شهر نیز این قضیه را با جدیت دنبال می می کند.

این عضو شورای اسلامی پایتخت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای تعامل مناسب شورا با شهرداری ها گفت: حمایت ، هدایت و نظارت را همواره در امور خود داریم و با جدیت مطالبات مردم را پیگیری می کنیم.

علیرضا دبیر پیش از حضور در نخستین همایش فصلی شورایاران منطقه 9 با همراهی قائم مقام منطقه و دیگر مسئولان به دیدار خانواده شهید موسوی رفت و ضمن مرور خاطرات 8 سال دفاع مقدس از این خانواده شهید نیز دلجویی کرد و همچینن با حضور در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) محله سرآسیاب مهرآباد با نمازگزاران این مسجد دیدار و گفتگو کرد.