تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده‌هایشان
تاريخ خبر: چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 ساعت: 14:56

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از انعقاد تفاهم‌نامه خدمات اجتماعی ویژه رانندگان تاکسی بین این سازمان و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران خبر داد.

 
 احمد احمدی‌صدر با بیان اینکه ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی در سطح شهر تهران با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند، اظهار کرد: یکی از این پایگاه‌ها در سازمان تاکسیرانی با هدف ارائه خدمات ویژه اجتماعی به رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنهاست.
 
وی با اعلام اینکه در شهر تهران نزدیک به ۷۰ هزار راننده تاکسی وجود دارد که این افراد معیشت‌شان را از این فعالیت تأمین می‌کنند، یادآور شد: با توجه به اینکه رانندگان تاکسی مدام در ترافیک، آلودگی هوا و تعامل با افراد گوناگون در جامعه هستند امکان ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به شکل رایگان برای آنها و خانواده‌هایشان در پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.
 
احمدی صدر ادامه داد: در حال حاضر سازمان تاکسیرانی با پایگاه خدمات اجتماعی مستقر در این سازمان همکاری مناسبی را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.
 
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با همکاری مناسب سازمان تاکسیرانی جلسه تخصصی مدیران این دو سازمان برگزار شده است تا در قالب تفاهم نامه این خدمات به رانندگان تاکسی و خانواده‌هایشان افزایش یابد.
 
 بیش از این وام ویژه به رانندگان تاکسی آسیب‌دیده اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال توسط سازمان تاکسیرانی با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی پرداخت شده است.