تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


انتخابات شورا نمونه ‌ای از مردم سالاری دینی بود
تاريخ خبر: سه شنبه، 10 شهريور 1394 ساعت: 14:52

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران  گفت : خوشحالم از اینکه انتخابات امروز شورای شهر نمونه ای از مردم سالاری دینی بود که ما در کشور به آن اعتقاد داریم و شاهد آن بودیم .

محمد حقانی به هیات رئیسه شورای شهر در دور سوم توصیه کرد: مسائل شهری و آنچه که مربوط به مردم ، فرهنگ و سلامت است از جناح گرایی جدا شود .

حقانی با اشاره به برگزاری انتخابات و اختصاص هر پنج جایگاه هیات رئیسه به بدنه اصولگرای شورای اسلامی شهر تهران گفت : قرار گرفتن در این جایگاه را به دوستان اصولگرا تبریک می گوییم و توصیه می کنم که در ارتباط با وظیفه ای که بزرگان نظام و مردم به عهده اعضای شورای شهر گذاشته اند، صیانت شود.

 رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مهم نیست در جایگاه هیات رئیسه شورا یک اصلاح طلب نشسته است یا یک اصولگرا بلکه مهم کارنامه عمل شورای چهارم است.

حقانی با بیان اینکه کارنامه شورای اسلامی شهرتهران در دور اول را قوی تر می بینم ، تصریح کرد : دوستان اصولگرا و اصلاح طلب شورای شهر دنبال یک تغییر باشند .

وی افزود : در حال حاضر شورای شهر حتی از نظر جغرافیایی هم  زیر پوشش شهرداری است و حتی ساختمان شورا به شهرداری تعلق دارد .

عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرمایشات امام خمینی که فرمودند مجلس در راس امور است ، تاکید کرد: شورای شهر هم به عنوان پارلمان شهری باید در صدر امور باشد چون شورای شهر تشکیل شده از نمایندگان مردم است.