تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


اجرا و تکمیل پروژه های ترافیکی نیاز امروز شمال تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 10 شهريور 1394 ساعت: 13:53

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پروژه های شهری منطقه 3 تهران اجرا و تکمیل پروژه های ترافیکی را نیاز امروز شمال تهران عنوان کرد.

علیرضا دبیر به همراه مهندس سلیمانی شهردار و معاونان و مدیران این منطقه ضمن بازدید از پروژه های  فرهنگی اجتماعی ترافیکی و عمران می شود تاکید منطقه را بر مراکز دینی و فرهنگی و مساجد شایسته تقدیر و تحسین دانست.

وی با اشاره به پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی امامزاده قاضی الصابر(ع) فعالیت منطقه درد محله ی ده ونک را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: اجرای پروژه های ترافیکی مانند تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت- پاسداران را از جمله موضوعات مورد نیاز شمال تهران دانست که امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی آمادگی کامل خود را برای حمایت و پشتیبانی از پروژه های منطقه 3 اعلام کرد و گفت: به یقین هر اقدام امروز ما، اثر ماندگاری در توسعه و عمران پایتخت می باشد که لازم می دانم از توجه شهردار منطقه و سایر مدیران و کارکنان که در تکمیل و تحقق این پروژه ها نقش آفرینی می کنند تقدیر کرد.

سلیمانی شهرداری منطقه 3 نیز گزارش کاملی از روند پیشرفت پروژه ها در حوزه های مختلف اعلام کرد و افزود: برای نگهداشت منطقه نیز بازدید های میدانی مستمر انجام شده که اطلاعات مورد نیاز در جزوه های جداگانه به تفکیک نواحی و محلات در اختیار حوزه های اجرایی قرار دارد و نظارت ورسیدگی کامل را دنبال می کنیم . وی با تشکر از حمایت های جناب آقای دبیر و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد براساس برنامه های پیش بینی شده و سرعت عمل در اجرای پروژه ها تا پایان امسال بسیاری از آنها تکمیل و به بهره برداری برسند.