تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تقدیر رئیس کمیته عمران شورای شهر از شهرداری تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 10 شهريور 1394 ساعت: 10:32

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برگزاری دیدارهای مردمی شهرداران با شهروندان اقدام موثر، پسندیده و منحصر به فردی است که در شهرداری های مناطق در حال برگزاری است، از عملکرد شهرداران منطقه 5 و 6 و معاون شهرسازی منطقه 3 تقدیر و تشکر کرد.

اقبال شاکری با تاکید بر اینکه شهرداران مناطق باید بکوشند روند بازدید عمومی شهروندان بیش از پیش آسان سازی شود، تصریح کرد: از شهرداری می خواهم همچون گذشته که اقدام منحصر به فردی در زمینه بازدید شهرداران با مردم صورت گرفته، رسیدگی به درخواست شهروندان نیز با سرعت و جدیت از سوی مسئولان مربوطه پس از ارجاع پرونده ها پاسخ داده شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه سرعت توفان شب گذشته تهران 68 کیلومتر بوده و توفان سنگینی گزارش شده است، گفت: درست است که هشدارها از سوی رسانه ها به سمع و نظر شهروندان رسید اما بار دیگر شاهد بودیم که در زمینه پیشگیری ها دچار ضعف بودیم.

وی با یادآوری اینکه امشب نیز پیش بینی شده توفانی با سرعت 20 کیلومتر در ساعت تهران را در خواهد نوردید، ادامه داد: روز گذشته طرح کاهش آسیب پذیری ناشی از سیلاب تهیه شده است که یک کار بسیار بزرگ در زمینه تقویت مدیریت بحران است. از همین رو از همه اعضا می خواهم این طرح را در زمینه اجرا و تحقق اهداف حمایت کنند.