تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


انتقاد چمران از وجود مغازه‌های موقت در محدوده پارک دانشجو
تاريخ خبر: سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت: 13:10

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از وجود مغازه‌های موقت در محدوده بوستان دانشجو انتقاد کرد و گفت: حضور این مغازه‌ها دلسوزی نیست؛ بلکه این موضوع سد معبر و حرام است.

 مهدی چمران در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به موضوع ساماندهی اطراف مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو اشاره کرد و افزود: در اطراف بوستان دانشجو مغازه های موقتی احداث شد که البته چندان هم موقت نبودند. بر همین اساس تذکری دادیم که نسبت به جمع آوری این مغازه‌ها در این محدوده اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: صبح روز گذشته در حال عبور از آنجا مشاهده کردیم که دوباره این مغازه ها در آنجا حضور دارند و جمع نشده اند و البته قبلا ساماندهی شده بودند و در حال حاضر پخش و پلا هستند و وضعیت بسیار نامناسبی در آنجا شکل گرفته است.
 
رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: این موارد دلسوزی نیست بلکه سد معبر است که حرام است. باید اقدامات به صورت منطقی انجام شود. آنچه که امروز در این محدوده شکل گرفته زیبنده و درست نیست. البته متاسفانه این مشکل در برخی نقاط دیگر شهر نیز وجود دارد که باید رسیدگی شود و اقدام مناسبی صورت بگیرد.