تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


جداکردن نرخ بلیت مترو برای ایستگاه‌های جنوبی کار پیچیده‌ای است
تاريخ خبر: دوشنبه، 1 خرداد 1402 ساعت: 13:29

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص محاسبه جداگانه نرخ بلیت مترو در ایستگاه‌های جنوبی شهر تهران گفت: محاسبه جداگانه نرخ بلیت برای ایستگاه‌های جنوبی کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است.

 مسعود درستی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره کاهش نرخ بلیت مترو، گفت: قطعا از روزی که این کاهش نرخ مصوب و لازم الاجرا شود به فاوا ابلاغ خواهد شد و حدود ۱۰ تا ۱۵ روز برای اجرایی شدن زمان نیاز خواهد بود.
 
وی افزود: روز گذشته در صحن شورا ما مخالفت یا موافقتی نسبت به این کاهش نرخ نداشتیم اما از قبل از این موضوع مطلع نبودیم و اگر از قبل می‌دانستیم می‌توانستیم آن را مورد بررسی قرار دهیم.
 
وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اجرایی شدن موضوع کاهش نرخ بلیت مترو برای برخی ایستگاه‌های جنوبی متروی تهران گفت: این موضوع به لحاظ اجرایی کار سخت و پیچیده‌ای است و به لحاظ فنی جدا کردن برخی ایستگاه‌ها برای کاهش نرخ بلیت کار بسیار سختی خواهد بود.
 
وی درباره فراخوان متروی تهران در زمینه کسب ایده‌های نو در حوزه عفاف و حجاب، گفت: همانطور که در اطلاعیه‌ای این موضوع را اعلام کردیم صاحبان سبک و ایده و کسانی که ایده‌ها و خلاقیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب دارند می‌توانند این ایده‌ها را برای ما ارسال کنند و ما نیز از ایده‌هایی که تا کنون وجود نداشته در این زمینه استقبال می‌کنیم.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات متروی تهران در زمینه عفاف و حجاب و آخرین تصمیمات در این حوزه گفت: در شهرداری تهران مصوب شده است در حوزه عفاف و حجاب تنها دبیر ستاد عفاف و حجاب مصاحبه کند. بر همین اساس من در این زمینه صحبت نخواهم کرد.