تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


لزوم ارائه خدمات نوین در مراکز معاینه فنی تهران با رویکرد تأمین منابع جدید مالی
تاريخ خبر: شنبه، 30 ارديبهشت 1402 ساعت: 12:26

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر لزوم ارائه خدمات نوین در مراکز معاینه فنی تهران با رویکرد تأمین منابع جدید مالی تأکید کرد.

 اولین مجمع سالیانه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران، با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران و در محل این معاونت برگزار شد.
 
جلال بهرامی در این جلسه با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده مدیران و کارکنان ستاد معاینه فنی در اخذ گزارش حسابرسی مطلوب در سال ۱۴۰۱، لزوم ارائه خدمات نوین در مراکز معاینه فنی با رویکرد تأمین منابع جدید مالی را مورد تأکید قرار داد.
 
معاون شهردار تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت توسعه کیفی و کمّی مراکز معاینه فنی و راه‌اندازی واحدهای سیار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مشترکی فی‌مابین ستاد معاینه فنی و شرکت کنترل کیفیت هوا به منظور تدوین شاخص فرسودگی خودروها و برنامه عملیاتی اعمال محدودیت تردد برای خودروهای فرسوده نیز پیش‌بینی شده است.
 
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان ستاد معاینه فنی، تأکید کرد: علاوه بر مأموریت سازمانی این ستاد و مسئولیت اجتماعی در بحث ارتقاء و بهبود ایمنی تردد و کاهش آلودگی هوا، شناسایی منابع جدید درآمدزایی نیز برای این مجموعه حائز اهمیت است.
 
ابراهیم باقی با اعلام اینکه برنامه‌های عملیاتی و مدیریتی قابل توجهی برای مجموعه معاینه فنی در سال جاری پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس، سال ۱۴۰۲ سالی است که در آن می‌توان افق روشنی را برای پیشبرد اهداف مورد انتظار در آن مجموعه متصور بود.
 
در این جلسه، پس از قرائت گزارش حسابرسی توسط حسابرس و بازرس قانونی، شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی، گزارش فعالیت هیئت مدیره و اقلام مندرج در صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد.
 
بنابراین گزارش، عملکرد و صورت‌های مالی ستاد معاینه فنی در سال گذشته بر اساس گزارش حسابرس و بازرسی قانونی، از تمامی جنبه‌های با اهمیت، ارزیابی و مورد تصویب مجمع واقع شد.
 
در پایان این جلسه که اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نمایندگان صاحب سهام و بازرس قانونی نیز در آن حضور داشتند، مشاور حقوقی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از زحمات مدیرکل مجامع و حسابرسی شهرداری تهران و همکاران ایشان و نیز مدیرعامل و مدیران ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران بابت تسریع در بستن حساب‌ها و اخذ گزارش حسابرسی برای برگزاری اولین مجمع سالیانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ تشکر کرد.
 
محسن بیات با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری مجمع و شورای سالیانه سایر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه‌ این معاونت در خردادماه سال جاری، خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری کامل اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، مجامع و شوراهای مجموعه‌های باقی‌مانده تا پایان ماه آینده برگزار می‌شود.