تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


افتتاح قطعه اول بزرگراه شهید بروجردی تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری
تاريخ خبر: دوشنبه، 25 ارديبهشت 1402 ساعت: 13:33

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیر پروژه بزرگراه شهید بروجردی در مورد احداث پروژه بزرگراه شهید بروجردی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قطعه اول بزرگراه شهید بروجردی تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.

 سید جواد حسینی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی با بیان اینکه از تقاطع آزادگان تا اتوبان یادگار امام کل پروژه ۹ کیلومتر است که از سال ۹۳ آغاز شده و تقاطع آزادگان تا بلوار الغدیر است که قطعه اول از الغدیر تا بلوار بهار و قطعه دوم این بزرگراه می‌باشد، گفت: به دلیل وجود معارضان کار ساخت اتوبان به طول انجامید و قطعه دوم آن بزرگراه نیز ۱۵ درصد پیش رفته است و به شرط رفع ۶  معارض ملکی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
 
مدیر پروژه بزرگراه شهید بروجردی با بیان اینکه حدود ۹۲ درصد قطعه اول بزرگراه تکمیل شده است و ۵ درصد پیشرفت فیزیکی بیشتر منجر به بهره برداری این پروژه می‌شود و بر اساس پیش بینی ها قطعه اول اتوبان بزرگراه در ۱۵ تیر ماه افتتاح خواهد شد، ادامه داد: البته هنوز ۱۱ معارض باقی مانده است و امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه این مشکل حل شوند.
 
وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای قطعه دوم پیش بینی شده است، گفت:  ۳۰ هزار تن آسفالت برای بخشی از اتوبان باقی مانده است و عملیات تابلوگذاری آغاز شده و عملیات کنترل ترافیک نیز آغاز شده است. همچنین اقداماتی برای فضای سبز صورت گرفته است و ۶ و نیم هکتار فضای سبز به این منطقه افزوده خواهد شد.