تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


چمران و مسجد جامعی برای ریاست شورا اقبال عمومی دارند
تاريخ خبر: دوشنبه، 19 مرداد 1394 ساعت: 09:29

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هیات رئیسه شورای شهر با ابراز علاقه مندی برای ادامه یافتن حضورش در هیات رئیسه سال سوم شورای شهر گفت: علاقه مند هستم ودر انتخابات شرکت می کنم.

ابوافضل قناعتی با بیان اینکه اعتقاد دارد، هنوز زود است که درباره هیات رئیسه سال سوم شورای اسلامی شهر تهران اظهار نظر کند اما با این حال از تجربه منشی اول رضایت خاطر دارد، می گوید : تمام تلاش خود را کرده ام تا در جایگاه منشی اول به درستی ایفای نقش کنم و البته گاهی هم برخی انتقادها و کم لطفی ها می شود.

قناعتی تاکید دارد: البته زمانی که هادی ساعی هم بر صندلی منشی اول نشسته بود این انتقادها که در بضی موارد واقعا کم لطفی است اتفاق افتاده است اما در این دوره تلاش کردیم تا هم نوبت دهی برای بیان تذکرات و زمان دهی برای سخنرانی ها رعایت شود هم با نصب سیستم مانیتورینگ ، برخی سوء تفاهم ها در این رابطه به طور کامل رفع شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ریاست سال سوم شورای شهر تهران نیز می گوید : در حال حاضر نمی شود  پیش بینی دقیقی کرد اما تحلیل شخص ما آن است که دو جریان و نگاه حاضر در شورای شهر تهران نشان می دهد تنها احمد مسجد جامعی و مهدی چمران هستند که برای ریاست شورای شهر از اقبال برخوردارند و بدین ترتیب انتخابات بعدی رقابت بین این دو نفر خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا با وجود برخی تنش ها ، الهه راستگو، همچنان بر جایگاه منشی دوم می ماند یا خیر ، اظهار کرد: بیشتر فشارها و تنش ها بر روی منشی اول است و موضوع کنترل جلسه کمتر منشی دوم را درگیر می کند اما با این حال از تصمیم های نمایندگان در این باره اطلاعی ندارم.