تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


چرا عابر بانک آبی کنار استقلال نیست
تاريخ خبر: سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت: 14:50

اسپانسر پیراهن استقلال به زودی مشخص می شود. استقلالی ها که برای تیم شان یک پیمانکار اصلی پیدا کرده اند، حال دنبال فروش فضاهای تبلیغاتی شان هستند تا بتوانند از سود حاصل آن، هزینه های جاری تیم را تامین کنند.  مسئولان این باشگاه هم اکنون در حال رایزنی برای انتخاب اسپانسر پیراهن این تیم هستند.
 
این در حالی است که ظاهرا علی انصاری که فصل گذشته اسپانسر پیراهن استقلال بود، در بین گزینه های فعلی آبی پوشان قرار ندارد. انصاری تقریبا 10 سالی می شود که با سر و صدایی کمتر از  حسین هدایتی، همیشه در کنار آبی ها بوده، او که روزگاری با امیر واعظ آشتیانی به ورزش آمد و هم عضو هیات مدیره استقلال شد و هم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، با داشتن برندهای معتبری چون بازارهای موبایل و مبل در کنار استقلال ماند.
 
این سرمایه دار علاقمند به ورزش، ارتباطش با استقلال را حتی بعد از دعواهای معروف «واعظ -قلعه نویی» و «واعظ -سعیدلو»  با این تیم ادامه داد. او که به دلیل رفاقت با محمد علی آبادی از سوی علی سعیدلو از ورزش دوچرخه سواری رانده شد و دیگر جایی هم در هیات مدیره استقلال پیدا نکرد، از آن پس در مقام اسپانسر، نقشی بزرگ داشت در استقلالی ماندن بازیکنانی چون مجتبی جباری، خسرو حیدری، مهدی رحمتی و بسیاری دیگر از ستاره های استقلال.
 
رابطه انصاری و قلعه نویی در این سال ها روز به روز بهتر می شد و در دو یا 3 سال اخیر که قلعه نویی در کنار تیم بود، او در بین دعواهای مالکیتی استقلال، وارد ماجرای خرید نشد.
 
امسال هم دیگر تمایلی به حضور در کنار استقلال نشان نداده است. اتفاقی که باعث شده تا بسیاری از هواداران استقلال بگویند او به دلیل اینکه قلعه نویی در سمت سرمربیگری استقلال قرار ندارد، تمایلی به اسپانسری آبی ها نشان نمی دهد و این تیم را تنها گذاشته است.
 
حالا مدام عباراتی چون اینکه در محافل خصوصی از مالک بانک آینده نقل شده، به دلیل تغییر سرمربی و نبودن  قلعه نویی در استقلال، او حاضر نیست مثل گذشته در کنار تیم باشد، دهان به دهان می چرخد.
 
ماجراهای واگذاری استقلال و تعیین اهلیت ها که باعث شد استقلال حتی یک خریدار نداشته باشد و در پرسپولیس هم تاوانی سنگین برای حسین هدایتی داشت، از دیگر مسائلی است که امسال سبب شده، اسپانسرهای همیشگی خیلی تمایلی برای پیش آمدن و بودن در کنار استقلال نباشند اما در شرایطی که سید مناف هاشمی بهترین فضا برای سرمایه گذاری تبلیغاتی بانک ها را، فضای ورزش معرفی کرده، آیا یکی مثل انصاری که مالک چند برند سرشناس و بانک آینده است آیا هراس از قرار گرفتن در  مظان شایعاتی چون آنچه برای هدایتی ساخته شده دارد و برای کمک به استقلال که هوادارانش دوستش دارند ، پا پیش نگذاشته است؟
 
استقلالی ها درحال حاضر با چند اسپانسر در حال مذاکره هستند و احتمالا در هفته پیش روی اسپانسر پیراهن این تیم مشخص می شود.