تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


انتقاد عضو شورای شهر تهران از سکوت برخی سیاسیون درباره اغتشاشات
تاريخ خبر: يکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت: 15:13

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از سکوت برخی سیاسیون کشور در مقابل اغتشاشات روزهای گذشته انتقاد کرد.

مهدی اقراریان در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: روزهایی که می‌گذرد شاهد جنایات اشرار مسلح در سطح شهر تهران و سراسر کشور هستیم. افرادی که امروز به صحنه آمدند جنایتکار هستند و تعدادی از آنها اشرار و مسلح هستند. در این ایام برخی از سیاسیون همانند سید حسن خمینی آمدند و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند که ما از ایشان تشکر می‌کنیم اما برخی سیاسیون نیز هر کجا که به نظام ظلم می‌شود ساکت بوده و سکوت کرده‌اند.
 
وی با طرح این سوال که در این روزها رسانه‌های اصلاح طلب چه موضعی داشتند؟ نسبت به سکوت آنها و بیان اصطلاح "خفه خوان" درباره سکوت برخی رسانه‌های اصلاح طلب در این شرایط، اظهار کرد: بی تردید کسانی که در مقابل این جنایات و این اشرار مسلح سکوت می‌کنند در تاریخ و در برابر مردم باید پاسخگو باشند.
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع مناسب سازی شهر تهران برای کودکان اشاره کرد و افزود: آیا تهران شهر دوستدار کودک است؟ رسما و علنا از کودکان برای جمع‌آوری زباله توسط پیمانکاران شهرداری تهران استفاده می‌شود. شهردار تهران اگر نمی‌بیند که در تهران از بچه‌ها و کودکان پیمانکاران شهرداری سوءاستفاده می‌کنند بیاید دستش را بگیرم و ببرم و این موارد را نشان دهم.
 
وی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که پاکبانان در سطح شهر تهران لباس مناسب ندارند که این موضوع باعث می‌شود در شب و هنگام کار بعضا ماشین‌ها با آنها تصادف کنند. چرا این همه گیر پیمانکار هستیم که نمی‌توانیم تذکر لازم را در این زمینه بدهیم؟ جان این افراد مهم است و برای ما اهمیت دارد.
 
اقراریان تاکید کرد: به فکر پارک‌ها، محیط بازی و نشاط بچه‌ها باشید. بسیاری از وسایل بازی بوستان‌ها مستهلک شده، به حمدالله آقایان سفرهای خارجی زیاد می‌روند. لذا لازم است پارک‌های خارجی را مشاهده کنند و امیدوارند که این سفرهای خارجی نیز شفاف سازی شود.