تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر از بانوان پایتخت از خدمات مجموعه بانوان بوستان ولایت
تاريخ خبر: پنجشنبه، 10 شهريور 1401 ساعت: 11:33

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: مجموعه بانوان بوستان ولایت همزمان با آغاز فصل تابستان و ایام فراغت در قالب اردوهای دانش‌آموزی خدمات تفریحی، فرهنگی و ورزشی به بیش از ۱۲ هزار دختر و بانوی شهر تهران ارائه کرده است.

علیرضا جعفری با اشاره به حضور پرشور دختران و بانوان تهرانی در مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت، افزود: همزمان با خدمات و برنامه‌هایی که به طور مستمر در این مجموعه اجرا می شود این بوستان میزبان جشنواره های فرهنگی و ورزشی در مناسبت های ملی و مذهبی نیز است.
 
او ادامه داد: بیشترین استقبال دختران و بانوان در این مدت به استفاده از محوطه مجموعه و فضای سبز، امکانات ورزشی و فرهنگی این مکان مربوط می شود.
 
جعفری با اشاره به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، افزایش توانمندی و تعاملات اجتماعی زنان از اهداف این مجموعه در برگزاری برنامه‌های متنوع است، گفت: به همین منظور کلاس‌های ورزشی توپی، رزمی، شنا، بدنسازی و یوگا، کارگاه‌های آموزشی و هنری، برنامه‌های خلاقیت و بازی‌های فکری ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی مسابقه و گذرهای تفریحی و آموزشی برای دانش آموزان از عمده فعالیت‌های ارائه شده به بانوان در ایام تابستان هستند.  
 
براساس این گزارش علاقمندان برای بهره‌مندی از خدمات و امکانات این مجموعه می توانند به نشانی بزرگراه شهید چراغی، ضلع شمال شرقی بوستان بزرگ ولایت، مسیر کندرو مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۵۴۶۰۱۰۸ و ۵۵۴۶۰۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.