تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


انتقاد از عدم تشکیل کمیته ساماندهی ذی حسابان در شورای شهر
تاريخ خبر: سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت: 11:38

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نقطه کنترلی برنامه و بودجه شهرداری تهران را بررسی دقیق و کارشناسی گزارش های حسابرسی دانست و گفت: امیدواریم با توجه به تعطیلات دو هفته آینده، اولین طرحی که ارایه می شود طرح مربوط به کمیته ساماندهی ذی حسابان باشد.

اقبال شاکری صبح امروز طی سخنانی در جریان تذکرات پیش از دستور یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد:  هم اکنون گزارش حسابرسی سال 92 سازمان ها و شرکت های شهرداری وصول شده و فرایند بررسی آن آغاز شده است. شاید نقطه کنترلی برنامه و بودجه شهرداری تهران نیز بررسی دقیق و کارشناسی این گزارش های مالی باشد.

وی گفت:  پیشنهاد من این است که به محض وصول گزارش حسابرسی همزمان برای نمایندگان و شهرداری ارسال شده و جواب شهرداری به همراه گزارش به کمیته تلفیق ارایه شود و سپس گزارش در صحن بیاید.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: این گزارش متکی بر کارکرد ذی حسابان است؛ تاریخ 15 اردیبهشت 94 ما طی مصوبه ای دو ماه به کمیسیون برنامه و بودجه مهلت دادیم تا کمیته ساماندهی ذی حسابان ایجاد شود. امیدواریم با توجه به تعطیلات دو هفته آینده، اولین طرحی که ارایه می شود طرح مربوط به کمیته ساماندهی ذی حسابان باشد.

شاکری در ادامه تصریح کرد:  طبق تقویم دانشگاه صنعتی امیر کبیر در هر هفته بین یک تا سه شهید از دانشگاه امیر کبیر دادیم، یعنی فرزندان باهوش این ممکلت را تقدیم انقلاب کردیم. ما نمی پذیریم رئیس جمهوری که در زمان جنگ تحمیلی بیشترین حمایت ها را از صدام جنایتکار، به منظور ارسال سلاح های شیمیایی، کشتار جوانان، حمایت از منافقان تروریست کردند و در این فرایند مذاکرات کارشکنی های گوناگونی کردند، اولین نفری است که می خواهد وارد این کشور شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تا زمانی که از ملت ما عذرخواهی نکنند و اعلام نکنند نقش خرابکارانه خود را کنار می گذارند، باید با بی اعتنایی با این ها برخورد کنیم. ما نمی توانیم ظرف یک هفته سیاست کلی خود درباره این ها را عوض کنیم.

وی گفت: ضمن حمایت از سیاست های خردمنانه رهبری، دولت و تیم مذاکره کننده اما به هیچ وجه از خباثت های این ها نمی گذریم.