تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


گزارش حسابرسی بودجه سال ۹۲ شهرداری تهران به زودی ارائه می شود
تاريخ خبر: شنبه، 3 مرداد 1394 ساعت: 13:18

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،علیرضا دبیر با اعلام خبر ارائه گزارش حسابرسی بودجه سال ۹۲ شهرداری تهران در صحن، در خصوص جلسات برگزار شده اظهار داشت: در دوره های گذشته همواره گزارش حسابرسی بودجه در صحن شورا ارائه می شد و شهرداری باید در صحن به موارد مطرح شده توسط حسابرس پاسخ می داد.

این موضوع همیشه اعتراض اعضای شورای شهر را نیز به همراه داشت و اعضا از شهرداری می خواستند پیش از قرائت گزارش، این پاسخ ها را به حسابرس ارائه کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه توضیح داد: قبل از تهیه پیش نویس توسط حسابرس منتخب شورا؛ این جلسات به منظور هماهنگی بین حسابرس و مناطق؛ سازمان ها و شرکت های شهرداری در کمیسیون برنامه و بودجه برگزار می شود تا شهرداری فرصت ارائه اسناد مربوطه را داشته باشد و مواردی که با ارائه سند مرتفع می شود پیش از تهیه پیش نویس تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: این جلسات به تدقیق بیشتر گزارش حسابرسی کمک می کند و بندهایی که به دلیل نبود اسناد و مدارک کافی در گزارش ذکر شده؛ در صورت ارائه سند منتفی می شوند.

گفتنی است در این جلسات که به صورت جداگانه از ساعت ۸ صبح امروز برگزار شدند بابایی شهردار منطقه ۶، حسینی شهردار منطقه ۹، ملکی شهردار منطقه ۱۲، حمیدی شهردار منطقه ۱۴ و نوروزی شهردار منطقه ۱۸ حضور داشتند.