تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


شورایاران افتخاری شهر تهران باشید
تاريخ خبر: چهارشنبه، 24 تير 1394 ساعت: 13:25

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس ستاد شورایاری شهر تهران از اصحاب رسانه خواست تا شورایاران افتخاری شهر تهران باشند.

مرتضی طلایی که شب گذشته میزبان اهالی رسانه در جوار بارگاه حرم حضرت امام زاده صالح (ع) بود، اظهار کرد: وظیفه خود می دانم از تلاش ها و زحمات تیم هسته ای کشورمان تقدیر و تشکر کنم و آرزو می کنیم آنچه را که محصول تلاش ها و زحمات آنها در طول مذاکرات بوده است،برای اقتدار، عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت، پایدار و جاویدان باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به یکی از قرار دادهای بین المللی در دوران پهلوی در لوزان گفت: در جریان این قرارداد حتی نماینده ایران را به جلسه راه نمی دهند و نماینده ایرانی را بر می گردانند، اما امروز به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که با غرور و سربلندی و اقتدار در عرصه بین الملل ظاهر می شویم و اگر انصاف وجود داشته باشد این رفتار جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در چارچوب تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، تیم مذاکرات بتوانند مدافع حقوق ملت باشند.

طلایی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات شورایاری ها اشاره و از تلاش های رسانه ها در همیاری با این جریان قدردانی کرد و گفت: فرصتی شد در ماه ضیافت الهی از زحمات خبرنگاران قدردانی کنیم.

رئیس ستاد شورایاری شهر تهران با بیان اینکه سختی های زیادی برای برگزاری انتخابات شورایاری ها کشیدیم، افزود: نگاه ما این بود که این نهاد اجتماعی و عرصه ای که مردم باید در آن حرف بزنند، ایرادات را بگویند و حمایت شود در قالب یک نهاد اجتماعی توسط مردم صورت بگیرد تا بدین ترتیب  کمک شایانی به شهر صورت گیرد.

وی افزود: از اصحاب رسانه تقاضا دارم به عنوان شورایاران افتخاری به مجموعه شورایاری شهر تهران نگاهی پیوسته و مستمر داشته باشند و در این مسیر ستاد شورایاری را همراهی کنند تا این مجموعه به خوبی اداره شود.