تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


جلسه شهردار با مسئولان سپاه و بسیج پیرامون میدان سپاه
تاريخ خبر: سه شنبه، 23 تير 1394 ساعت: 13:49

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی سخنانی در جریان جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع طرح بازنگری قانون استخدامی شهرداری ها در مجلس شورای اسلامی، گفت:   ما و شهرداری تهران به منظور پیگیری این طرح در کلیه کمیسیون ها نماینده داشتیم و شرکت کردیم. همچنین با تمامی شوراهای سراسر کشور و شوراهای استان ها نیز تماس گرفتیم. 

مهدی چمران با بیان این مطلب گفت: به شورای عالی استان ها تماس گرفتیم تا با نمایندگان صحبت کنند. در کنار این موارد با اکثریت نمایندگان تهران و سایر نمایندگان تماس گرفتیم و به هیات رئیسه توضیح داده ایم. اگر لازم باشد کمیته ای تشکیل دهیم و دنبال کنیم هم خوشحال می شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به موضوع ساخت و ساز در میدان سپاه نیز اشاره کرد و گفت: در این باره ما رایزنی ها را از فروردین شروع کردیم و به صورت خصوصی و غیر خصوصی و تلفنی انجام دادیم. دیروز هم جلسه مهم سه ساعته با حضور دکتر قالیباف و مسئولان مربوطه از سپاه، بسیج و مهندسی برگزار شد و همه مسایلی که داشتند را توضیح دادند.

چمران گفت: پیشنهاد من این است که روز دوشنبه،هفته آینده جلسه ای با حضور شهردار تهران و معاون شهرسازی و معماری تشکیل داده و از میراث و سپاه هم دعوت کنیم.