تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


پروژه مصلی پروژه ملی است که از عهده مدیریت شهری بر می آید
تاريخ خبر: سه شنبه، 26 خرداد 1394 ساعت: 11:43

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکر پیش از دستور در جلسه علنی امروز شورا، گفت: این وهن شورا است؛ ما مصوبه بگذاریم و تبصره بودجه قرار دهیم، حمایت و نظارت کنیم و یک پروژه ملی و بزرگ را به مدیریت شهری که می تواند کمک کند، بدهیم. همچنین باید توجه داشت که این به نام مدیریت شهری تمام نمی شود، به نام مدیریت مصلی تمام می شود. 

اقبال شاکری عنوان داشت:از معاونت فنی و عمرانی به خاطر تهیه سامانه مدیریت معابر و بزرگراه ها که به صورت طرح تفصیلی یکپارچه عمل می کند، تشکر می کنم

وی ادامه داد: تذکر به راهنمایی و رانندگی این است که  کامیون ها شب ها در بزرگراه ها بیداد می کنند. این دوربین ها به چه دردی می خورند؟ وقتی کامیون ها از کنار دوربین ها و حتی خودروی راهنمایی و رانندگی عبور می کنند و می بینیم اتفاقی نمی افتد.

عضو کمیسیون عمران و حمل  نقل شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: این کامیون ها شب ها از خط سرعت با بار و سرعت زیاد حرکت می کنند و جان مردم را به خطر می اندازند. ما متوجه نشدیم هزینه ای که برای راهنمایی و رانندگی و دوربین ها می دهیم کجا به کار گرفته می شود؟

وی همچنین تاکید کرد: لطفا تکلیف مصلی را روشن کنید، آقای مقدم پریروز مصاحبه کردند که کلا منتفی شده است! این وهن شورا است؛ ما مصوبه بگذاریم و تبصره بودجه قرار دهیم، حمایت و نظارت کنیم و یک پروژه ملی و بزرگ را به مدیریت شهری که می تواند کمک کند، بدهیم. همچنین باید توجه داشت که این به نام مدیریت شهری تمام نمی شود، به نام مدیریت مصلی تمام می شود.

شاکری ابراز داشت:  یکی از قوی ترین مدیران را برداشتیم که برای مدیریت مصلی بگذاریم اما وضعیت اینگونه شده است. باید دعوت کنیم از مصلی بیایند و ببینیم مشکل مصلی چیست؟

شاکری تصریح کرد: از شهردار منطقه پنج درخواست دارم نسبت زیرگذر میدان آزادی توجه داشته باشند چرا که این طرح در محدوده زمان مورد نظر تمام نشده است