تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


درخواست عضو شورای شهر برای رفع مشکل سند تعاونی های مسکن کارکنان شهرداری
تاريخ خبر: سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت: 11:09

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از زاکانی خواست که مشکل سند تعاونی های مسکن کارکنان را رفع کند.

ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که جا دارد از شهردار تهران و فروزنده معاونش تشکر کنم چرا که بعد از سالها که مسکن کارکنان تعطیل بود روز گذشته اولین جلسه ستاد ساماندهی مسکن کارکنان برگزار شد، گفت: هنگامی که این خبر در شهرداری منتشر شد باعث خوشحالی کارکنان شد.        
 
وی با بیان این که در دوره دوم و سوم شورا به تعاونی های مسکن کارکنان کمکهای زیادی شد اما متاسفانه انتقال سند برای زمین هایی که به آنها واگذار شده بود ، انجام نشد گفت: علی رغم این که تعاونی ها کار خود آغاز کرده و حتی کارکنان در آنجا سکونت دارند اما هنوز انتقال سند انجام نشده است.به گونه ای که می بینیم در شهرک مروارید در منطقه 22 حدود هزار  خانوار ساکن هستند و 9  هزار واحد نیز در حال ساخت است اما انتقال سند صورت نگرفته است.
 
وی با بیان این که از زاکانی می خواهیم که در ستاد ساماندهی مسکن کارکنان به این موضوع توجه کند گفت: اخیرا مجلس مصوباتی در مورد نهضت ملی مسکن داشته که دست شهرداری ها را بازتر می کند. چرا که تعاونی ها زمین دارند و به عنوان انبوه ساز محسوب می شوند.