تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


نباید برای هر تخلفی که در شهر رخ می دهد شهردار تهران پاسخگو باشد
تاريخ خبر: يکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت: 16:37

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بنده موضوعات پیرامون هتل اسپیناس2 را در جلسه شورای شهر مطرح کردم، خاطرنشان کرد: ما نمی خواهیم برای هر تخلفی که در شهر تهران رخ می دهد، شخص شهردار بیاید و پاسخگوی آن باشند .

 ابوالفضل قناعتی درباره جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران و مسائل مطروحه درباره هتل اسپیناس2 گفت: امروز سوالی در این باره از دکتر قالیباف داشتیم و پاسخ هایی ارایه شد. البته بخشی از صحبت های شهردار تهران هم در خصوص شهرسازی در شهر تهران بود.

وی با بیان اینکه شهردار تهران معتقد است که تنها 300 متر تخلف در هتل اسپیناس صورت گرفته است، افزود: این بخش به کمیسیون ماده 100 باز می گردد که موضوع بررسی شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ما خواستار این هستیم که در خصوص این موضوع اعضای شورای شهر آگاه سازی شوند، ادامه داد: بنده به شخصه قانع نشدم و قرار بر این شد که رییس شورا و سایر اعضا زمانی را به مطالعه در این خصوص بپردازند تا براساس صحبت های ارایه شده پیگیری های لازم صورت پذیرد.

قناعتی با اشاره به اینکه من تخلف صورت گرفته را در جلسه شورای شهر مطرح کردم، خاطر نشان کرد: ما نمی خواهیم هر تخلفی که در شهر تهران رخ می دهد، شخص شهردار بیایند و پاسخگوی آن باشند.