تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تذکر فراهانی به بی توجهی شهرداری تهران در گزارش دهی اجرای مصوبات شورا
تاريخ خبر: سه شنبه، 31 تير 1399 ساعت: 10:47

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که نسبت به ارائه گزارش اجرای مصوبات شورا بر اساس تکالیف مقرر اقدام کند.

مجید فراهانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است، گفت: به همین دلیل باید با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم کنند.
 
وی با بیان  اینکه بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به‌ عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور، تذکری در مورد لزوم گزارشگری شهرداری تهران در خصوص مصوبات شورای اسلامی شهر تهران ازائه می دهم، اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده از ابتدای دوره پنجم تاکنون در مصوبات متعددی شهرداری تهران مکلف به ارائه گزارش اجرای مصوبه در دوره های زمانی سه ماه ،شش ماه و سالانه شده است اما متاسفانه جز در موارد اندکی ، شهرداری تهران گزارشی از اجرای مصوبه به شورا ارائه نکرده است.
 
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: لازم است شهرداری به اجرای این مهم توجه کند و رعایت الزامات و مصوبات شورای شهر را در دستور کار خود قرار دهد.