تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تعامل بین شورا و شهرداری بودجه 94 را شفاف کرد
تاريخ خبر: سه شنبه، 14 بهمن 1393 ساعت: 10:41

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در این دوره از انتخابات شورایاری ها ما شاهد 20درصد رشد نسبت به دوره سوم شورایاری‌ها هستیم و تعامل شورا و وزارت کشور موجب برگزاری انتخابات شورایاری‌در 8 اسفند ماه می شود.

احمد دنیا مالی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران‌با اشاره به میزان مشارکت شهروندان تهرانی در ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شورایاری ها ما شاهد 20درصد رشد  نسبت به دوره سوم شورایاری‌ها هستیم و تعامل شورا و وزارت کشور موجب برگزاری انتخابات شورایاری‌در 8 اسفند ماه می شود.

وی در مورد لایحه بودجه سال 94 نیز افزود: بحث لایحه بودجه سال 94 باید تا آخر بهمن ماه تکمیل شود و در حال حاضر با تعامل خوب بین شورای شهر و شهرداری بودجه ارائه شده از شفافیت بهتری برخوردار است ولی مشکل موجود در این لایحه فرمت‌های ارائه شده است که بحث دیون مناطق مختلف با اعداد مختلف مطرح است و جمع بندی بودجه را دچار مشکل می‌کند.

دنیا مالی گفت:  همچنین در راستای برنامه دوم شهرداری تهران و بر اساس برش سال دوم برنامه درآمدها بودجه باید 17900 میلیارد تومان باشد که شهرداری این میزان را 17460 میلیارد تومان و شورای شهر این میزان را 17200 میلیارد تومان بیان کرده است و این مقدار جدا از بودجه سازمان ها است به آن رسیدگی شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر در رابطه با این موضوع گفت: بر اساس جلسه چهار جانبه دیروز و با تدوین شیوه نامه جدید 8 اسفند ماه انتخابات شورایاریها انجام می‌شود همچنین در خصوص لایحه بودجه سال 94 روز شنبه از کمیسیون تلفیق دعوت به عمل آمده تا در جلسه به این موضوع رسیدگی شود.