تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


نگرانی سازمان محیط زیست از تکرار ماجرای فروش پارک پردیسان
تاريخ خبر: شنبه، 13 دی 1393 ساعت: 09:16

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: نگرانی سازمان محیط زیست از تکرار فروش پارک پردیسان در دولت قبل مهمترین علت عدم واگذاری آن به شهرداری تاکنون بوده است.

محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران به واگذاری پارک پردیسان مطابق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری در سال 93 اشاره کرد و افزود: متأسفانه علی رغم تخصیص بودجه 45 میلیارد تومانی جهت اجرای این مصوبه، هنوز تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان محیط زیست و شهر‌داری منعقد نشده است.

وی با بیان اینکه سوء تفاهم‌هایی مانع از واگذاری این بوستان از سوی سازمان محیط زیست به شهر‌داری شده است اظهار داشت: هر چند هنوز شورا مذاکراتی با ریاست سازمان محیط زیست در این زمینه نداشته است اما ظاهرا این سازمان نگران واگذاری پارک پردیسان به شهر‌داری تهران و تکرار شرایطی است که در دولت پیش رخ داد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران به فروش بخشی از پارک پردیسان در دولت پیش اشاره کرد و گفت: متأسفانه این سوء‌تفاهم‌ها هنوز برطرف نشده و هرچند شهر‌داری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز به عنوان یک طرف قرار داد باید مذاکرات خود را در این زمینه تداوم دهند اما شورای شهر نیز به عنوان نماینده مردم پیگیر عدم انعقاد این تفاهم‌نامه علی رغم مصوبه شورای شهر خواهد بود.

حقانی خاطرنشان کرد: مذاکراتی را با خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در این زمینه خواهیم داشت که نتیجه نهایی پس از این مذاکراه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.