تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تذکر علیخانی درباره پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌
تاريخ خبر: سه شنبه، 13 شهريور 1397 ساعت: 13:46

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به اجرای مصوبه پرداخت الکترونیکی تاکسی ها تذکر داد.

محمد علیخانی در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری به موضوع خودسوزی یک شهروند مقابل ساختمان شهرداری تهران و بریده شدن گوش یک کودک کار اشاره کرد و گفت: این موارد توسط تیمی که آقای حبیب زاده برای بررسی این موضوعات مأمور کرده اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و پس از آماده شدن گزارش این دو حادثه، قطعا این گزارش‌ها به شورا ارائه خواهد شد.
 
وی در ادامه اظهار کرد: در اسفندماه سال 1395 مصوبه‌ای درخصوص پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها توسط شورای شهر تهران ابلاغ شد و در اردیبهشت سال جاری نیز مصوبه دیگری شهرداری تهران را موظف کرده بود که از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی امکان پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها را فراهم کند.
 
علیخانی تاکید کرد: در این مصوبه آمده بود که باید امکان رقابت شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، حداقل سه شرکت واجد شرایط فراهم شود اما متاسفانه در حال حاضر تنها یک شرکت به صورت انحصاری در این زمینه فعالیت می‌کند.
 
وی گفت: پیگیری‌های ما از طریق کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به نتیجه نرسید، لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به اجرایی شدن این مصوبه اقدامات لازم را انجام دهد.