تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


بررسی پروژه ایران مال در شورای شهر تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت: 14:51

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رییس کمیته عمران با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای شورا از پروژه ایران مال گفت: مسائل فنی مربوط به این پروژه نیاز به تهیه برخی گزارشات دارد که مقرر شد توسط شهرداری منطقه 22 تهیه و سپس در شورا مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

افشین حبیب زاده در حاشیه شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور درباره بازدید روز گذشته برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از پروژه ایران مال اظهار کرد: روز گذشته با حضور بنده و ۳ نفر از اعضای شورا به نمایندگی از کمیسیون های معماری و شهرسازی، عمران و حمل و نقل و بودجه و با همراهی بازرسی شهرداری و معاونت نظارت شورا، جلسه‌ای درباره پروژه ایران مال  در شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از آن که گزارشی از سوی مسئولان مربوطه درباره این پروژه بیان شد، بازدیدی از محل پروژه صورت گرفت و با مسئولان این پروژه نیز جلسه‌ای برگزار شد.
 
حبیب زاده افزود: طرفین این پرونده به ارائه توضیحاتی درباره پروژه پرداخته و قرار شد جلسه بعدی هفته آینده در محل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شود.
 
رییس کمیته عمران در ارزیابی خود از جلسه دیروز عنوان کرد: جلسه خوبی بود و با توجه به اینکه پروژه ایران مال جزء پروژه‌های بزرگ مقیاس و منحصربه فرد در کشور است، قطعاً می تواند تاثیرات قابل توجهی بر شهر تهران داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه باید از ابعاد مختلف به چنین پروژه‌هایی نگاه کرد، گفت: قطعا شورا به دنبال بهبود شرایط تهران و توسعه شهر است اما موضوع رعایت ضوابط و مقررات را همزمان با توسعه شهری مدنظر قرار می دهد.
 
حبیب‌زاده تاکید کرد: به نظرم این دو امر قابل جمع است و ان‌شالله بتوانیم در آینده نزدیک شاهد بهبود بیش از پیش شرایط شهر تهران باشیم و بتوانیم رفاه بیشتری را برای شهروندان تهران فراهم کنیم.
 
 رییس کمیته عمران به پتانسیل‌های تهران برای توسعه همه جانبه اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی نظیر ایران مال می تواند در زمینه گردشگری برای شهر تولید ثروت کند. ما باید سرمایه‌گذاران داخلی را تشویق کنیم تا سرمایه‌های خود را در داخل به کار بگیرند و زمینه تحقق این امر را در عمل و نه در شعار فراهم کنیم.
 
 حبیب زاده عنوان کرد: البته مسائل فنی مربوط به این پروژه نیاز به تهیه برخی گزارشات دارد که مقرر شد توسط شهرداری منطقه تهیه و سپس در شورا مورد بررسی نهایی قرار گیرد.