تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


توزیع ناعادلانه خدمات و سرانه مشکل اصلی تهران است
تاريخ خبر: يکشنبه، 16 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:05

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توزیع ناعادلانه خدمات و سرانه مشکل اصلی شهر تهران است.

 
 افشین حبیب زاده پیش از ظهر امروز و پس از شنیدن برنامه های محمدعلی افشانی برای شهرداری تهران گفت: ویژگی برنامه های آقای افشانی اشاره به چالش های شهر تهران، ارائه راهکارها برای رفع چالش ها و توجه به اجرای قانون بوده است.
 
 
 
 عضو شورای اسلامی شهر تهران به طرح چند سوال پرداخت و گفت: متاسفانه در توزیع عادلانه خدمات و سرانه در شمال و جنوب شهر تهران بدرستی عمل نشده است. در حالی که امکان توسعه در جنوب شهر تهران وجود دارد، اما توزیع ناعادلانه مشکل اساسی است. برنامه شما برای رفع تبعیض بین شمال و جنوب تهران چیست و چه راهکاری دارید؟
 
 
 وی از افشانی پرسید که برنامه اش برای پیگیری تخلفاتی که تاکنون توسط شورا و شهرداری اعلام شده چیست و آیا تمایلی به پیگیری این مسائل دارد یا خیر.
 
 
 نائب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اظهار کرد: شما در برنامه های خود از تلاش برای ارتباط بهتر شورا و شهرداری با نهادهای مختلف سخن گفتید. به چه طریقی و چگونه می خواهید این ارتباط را برقرار کنید؟