تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


طرح جدید ترافیک با اصلاحات به فرمانداری تهران ارسال شد
تاريخ خبر: يکشنبه، 6 اسفند 1396 ساعت: 14:22

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بررسی‌های صورت گرفته بعضی از اصلاحات در مصوبه قبلی تایید شد و در بعضی از موارد نیز اعضای شورا به نظر قبلی خود پافشاری کرد.

 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد طرح ترافیک برای جانبازان 25 درصد و 25 درصد به بالا به صورت رایگان داده شود و هزینه‌های آن نیز توسط شهرداری تهران پرداخت شود.

 

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: بر اساس پیشنهادی که امروز در صحن علنی شورا به تصویب رسید، هزینه حضور در طرح ترافیک خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران به شدت کاهش یافته است و این هزینه کمتر از یک میلیون تومان خواهد شد.

 

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح جدید ترافیک تهران با اصلاحات و تغییرات صورت گرفته به کمیته تطبیق فرمانداری تهران ارسال شد و فرمانداری باید در این خصوص پاسخ لازم را ارائه دهد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال آینده طرح جدید ترافیک اجرایی شود چرا که معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است که آمادگی لازم را برای اجرای طرح داریم.

 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مصوبات سفرهای خارجی شهردار تهران چه بوده است، گفت: در سه‌شنبه هفته جاری شهردار تهران با اعضای شورا جلسه هم‌اندیشی خواهد گذاشت و در آن جلسه درباره دستاوردهای سفرهای خود گزارشی را ارائه می‌دهد.