تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تغییر در نوع عوارض طرح ترافیک
تاريخ خبر: سه شنبه، 12 دی 1396 ساعت: 10:23

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛ رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تذکر پیش از دستور خود را به ضرورت ارائه لایحه شهرداری تهران جهت تغییر در نوع عوارض طرح ترافیک اختصاص داد

 

 مجید فراهانی در سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، تذکر پیش از دستور خود را به ضرورت ارائه لایحه شهرداری تهران جهت تغییر در نوع عوارض طرح ترافیک اختصاص داد و گفت: مطابق بند 19 ماده 71 قانون تشکیلات و انتصابات شوراها، تصویب لوایح در خصوص برقراری یا لغو هرگونه عوارض باید با هماهنگی شورای شهر تهران انجان شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری موظف است هرگونه تغییر نرخ و عوارض را به اطلاع و به تصویب شورای شهر تهران برساند، اما هفته گذشته شاهد تغییرات در عوارض طرح ترافیک شهر تهران بوده ایم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح جدید ابهاماتی را به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: راجع به بهبود وضعیت ترافیک یا شکست آن ابهاماتی ایجاد شده است که شهرداری تهران هرجه سریعتر طرح توجیه کارشناسانه و لایحه میزان عوارض را به شورای شهر تهران ارائه دهد.

فراهانی خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران تاکنون 15 طرح در خصوص طرح ترافیک داشته است، حال چگونه است که شهرداری در رویه ای جدید و اقدامی غیرمعمول عوارض طرح ترافیک را تغییر داده است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران از شهرداری خواستار شد لایحه مذکور را برای تصویب به شورای شهر تهران ارائه دهد.