تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مسجد جامعی در صحن شورا مطرح کرد
تاريخ خبر: يکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت: 11:04

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو کمسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص تبلیغات شهری با تقدیر از ابتکار شهرداری گفت: اولين بار است كه آیين ملی شب يلدا در تبليغات شهری با ابياتی از حافظ استفاده شده كه تشكر ميكنم و فضا را با نشاط كرده است.

 

احمد مسجدجامعی تذکر پیش از دستور خود در سی امین جلسه شورای شهر تهران را به موضوع تعیین تکلیف نمایشگاه کتاب اختصاص داد و گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب مهم‌ترین واقعه فرهنگی ما بوده و به نام تهران پیوند خورده است. 

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بین المللی است، خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت و مکان برگزاری آن در حالت بلاتکلیفی با شهرداری است که شهرداری باید هرچه سریعتر وضعیت آن را مشخص کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران یادآور شد: تقریبا سه ماه تا شروع نمایشگاه مانده و مدت زمانی که برای روشن شدن وضعیت آن نیاز است حداقل سه ماه است.

مسجد جامعی در پایان تذکر خود در خصوص تبلیغات شهری با تقدیر از ابتکار شهرداری گفت: اولين بار است كه آیين ملی شب يلدا در تبليغات شهری با ابياتی از حافظ استفاده شده كه تشكر ميكنم و فضا را با نشاط كرده است.

وی هم چنین تاکید کرد: مبلغان اشعار حافظ را زینت بخش تابلوهای شهری کرده اند اما برخی از این آثار نیز جای نقد دارد و نقد شد.