تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


90 درصد بیمارستان‌های تهران عمر بیش از 40 سال دارند
تاريخ خبر: سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت: 10:56

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: براساس گزارش‌های شهرداری تهران در مناطق 11 و 12 بناهای ناایمن زیادی گزارش شده است.

 

زهرا نژاد بهرام در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکرات پیش از دستور خود گفت: براساس گزارش‌های شهرداری تهران در مناطق 11 و 12 بناهای ناایمن زیادی گزارش شده است.

وی با توجه به اهمیت ایمنی بناهای درمانی و خدماتی‌، عنوان کرد: 90 درصد بیمارستان‌های تهران عمر بیش از 40 ساله دارد و در حال حاضر بحران‌پذیرترین بناها ساختمان بیمارستان‌ها است که باید ساماندهی شود.

نژادبهرام افزود: بیمارستان‌ها باید در اولویت نخست استانداردسازی قرار بگیرند و دارای سیستم اطفای حریق و دیگر موارد لازم باشند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پلمپ بیمارستان‌ها امکانپذیر نیست،‌ گفت:‌ برای حل مشکل بیمارستان‌های تهران شهرداری با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

وی با توجه به اینکه ایام رفع خشونت علیه زنان در جهان که به مدت 16 روز است، خاطر نشان کرد: درخواست می‌شود شهرداری تهران نسبت به رفع 5 هزار فضای بی‌دفاع شهرداری تهران که منجر به خشونت عمومی علیه زنان می‌شود، اقدامات لازم را انجام دهد.