تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


200 گود رها شده در تهران وجود دارد
تاريخ خبر: سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت: 10:39

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران 200 گود رها شده در تهران وجود دارد،‌ گفت: با توجه به تعدد گودبرداری‌های عمیق و رها شده آلودگی‌های محیطی حاصل شده است.

 

علی اعطا در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه 200 گود رها شده در تهران وجود دارد،‌ گفت: با توجه به تعدد گودبرداری‌های عمیق و رها شده آلودگی‌های محیطی حاصل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری تهران هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی گودهای رها شده اقدام کند، چرا که خیلی از این گودها بیش از صدور پروانه شکل گرفته‌اند.

اعطا افزود: 200 گود رها شده در سطح شهر تهران وجود دارد که این گودها نیاز به رسیدگی دارند، چراکه با گذشت 18 ماه از عمر گودها دیگر نمی توان آن ها را ایمن تلقی کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گودبرداری فاز دوم برج میلاد نیز خطراتی را برای مرکز همایش‌ها ایجاد کرده است، گفت: گودبرداری پارکینگ فرهنگ در ضلع شمالی کتابخانه ملی نیز مشکلاتی را برای کتابخانه ملی ایجاد کرده است و در بازدید از این محل متوجه نشست زمین شدم.

اعطاء خاطر نشان کرد: از شهرداری تهران درخواست می‌شود هر چه سریعتر با همکاری سازمان نظام مهندسی و دیگر نهادهای ذی ربط اقدامات لازم را انجام دهد.