تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تقدیر از شهردار برای انتصاب اخیر در شهرداری
تاريخ خبر: سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت: 13:38

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران از انتصاب اخیر شهردار تهران تقدیر کرد و گفت: از اینکه اقای نجفی به رویه خوب شورا و دولت پایبند بوده و از اهالی تسنن برای مدیرعاملی مترو استفاده کردند تقدیر و تشکر می کنم.

 

حجت نظری در تذکر پیش از دستور دوازدهمین جلسه شورا همچنین به نصب برچسب های روی شیشه اتوبوس ها تذکر داد و تصریح کرد: درست است که نصب این برچسب ها تنها مشمول تهران و ایران نیست و در دنیا مرسوم است، اما به سازمان زیباسازی تذکر می دهم که برای کاهش هزینه ها از برچسب های مرغوبی که سبب می شود از داخل اتوبوس بیرون دیده شود استفاده کند.

وی با اعلام اینکه این برچسب ها داخل اتوبوس ها را به زندان های کوچک و متحرک تبدیل می کند که خواستار نظارت ویژه بر این موضوع هستم.

نظری همچنین خواستار حمایت شورا و شهرداری از کتاب فروشی های سیار در سطح شهر تهران شد که مصوبه ای نیز در این خصوص دارد و افزود: این مصوبه مربوط به دوره سوم در راستای حمایت از ناشران بود. از همین رو می خواهم تا جای ممکن با این دوستان همکاری داشته و ماده واحده مربوطه اصلاح و از کتابفروشی های سیار هم بر اساس ماده 20 قانون 55 شهرداری ها حمایت شود تا سرانه مطالعه افزایش یابد.