تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تقدیر از نجفی برای انتصاب مدیران باتجربه
تاريخ خبر: سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت: 13:16

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه لازم است به احترام عصای سفید حرمت نابینایان را حفظ کنیم، نسبت به ایمنی شهروندان تهران در استفاده از خط 7 متروی تهران که عمیق ترین خط مترو با 20ایستگاه از میدان صنعت تا بزرگراه بسیج است تذکر داد و گفت: این خط در 7 بند ایمنی دچار مشکلاتی است که یا باید برطرف شوند یا این خط تعطیل شود.

 

شهربانو امانی در تذکر پیش از دستور دوازدهمین جلسه شورا با اعلام اینکه قرار بود ایستگاه های این خط به صورت ماهیانه به افتتاح برسند، تصریح کرد: از شما اقای هاشمی که پدر متروی کشور هستید می خواهم به ایمنی این خط رسیدگی کنید زیرا خیلی نگران هستم جان هموطنان به خطر بیفتد.

رییس کمیته ایمنی حمل و نقل شورا با تاکید بر اینکه پیش و پس از افتتاح این خط مترو کارشناسان معتقد بودند یا خط 7 مترو نباید افتتاح می شد یا باید نقایص و مشکلاتش رفع شود، خاطر نشان کرد: اینکه خطرات این خط با یک اطلاع رسانی برطرف شود بهتر است تا جان شهروندان به خطر بیفتد.

امانی از مدیرعامل مترو خواست تا به صحن شورا بیاید و گزارشی از وضعیت متروی تهران و خط 7 بدهد زیرا ایمنی شهروندان یکی از اهداف مهم ما است.

این عضو کمیسیون حمل و نقل شورا از انتصاب مدیران با تجربه و با سابقه نیز تقدیر کرد و گفت: برخی کلا با انتصابات زاویه دارند، اما حداقل نباید این انتصابات را به سخره بگیرند.