تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


لزوم بهره مندی شهرداری تهران از مجوزهای سرمایه گذاری صادره بانک مرکزی در حوزه حمل و نقل
تاريخ خبر: دوشنبه، 10 مهر 1396 ساعت: 12:54

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با پرداختن به اهمیت حضور شهردار پایتخت در جلسات هیات دولت گفت: اگر نجفی در جلسات هیات دولت حضور نداشت قدرمسلم به دلیل طی مراحل اداری ممکن بود روند تصویب شناورشدن ساعات ادارای در مهرماه به طول بیانجامد و چه بسا اجرای آن به این دوره نمی‌رسید.

 

محمد علیخانی با تاکید بر اینکه شورا درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از شهرداری حمایت می کند، اظهارکرد: اختصاص فاینانس یکی از راه‌هایی است که می تواند روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و خرید واگن برای ناوگان ریلی را تسریع کند.

وی با اشاره به پیگیری فاینانس توسط شهردار تهران از دولت خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند کره جنوبی و چین آمادگی دارند در زمینه فاینانس همکاری داشته باشند، همچنین بانک مرکزی مجوزهایی را در زمینه سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل صادر کرده که شهرداری باید به صورت بهینه از آن استفاده کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با بیان اینکه مصوبه شناور شدن ساعات کاری کارمندان دولت در مهرماه امسال از دستاوردهای حضور شهردار در جلسات هیات دولت است، اظهارکرد: اگر شهردار در جلسات هیات دولت حضور نداشت قدرمسلم به دلیل طی مراحل اداری ممکن بود این روند به طول انجامیده و چه بسا اجرای آن به این دوره نمی‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت می تواند اتفاقات خوبی را نیز در آینده رقم بزند.