تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


ایجاد تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد سالمندان در پایتخت
تاريخ خبر: سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت: 14:10

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛همزمان با نهمین جلسه شورای شهر تهران و فرارسیدن هفته دفاع مقدس از مقام والای خلبانان پیشکسوت و دلاوران نیروهای هوایی دوران دفاع مقدس تقدیر و تجلیل شد.

 

سید ابراهیم امینی که در غیاب مهدی هاشمی رفسنجانی ریاست شورا را برعهده داشت در این زمینه گفت: امروز در شورا میزبان ۷ نفر از خلبانان پیشکسوت و دلاوران نیروهای هوایی هستیم که در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کرده اند. کاپیتان های حاضر در جلسه محمود ضرابی، محمد صدیق قادری، حسین شاهین نژاد، والی اویسی، حشمت الله رضایی، اصغر عبدالله پور و محمود قهرمانی هستند.

وی با اعلام اینکه اعضای شورای شهر همگی در دوران هشت ساله دفاع مقدس سهیم بوده اند و دو نفر آقایان اعطا و حجت نظری نیز از فرزندان شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی هستند، ادامه داد: بسیاری از اعضای شورای پنجم تهران نیز جانباز هستند یا ماه های طولانی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و از خانواده های شهدا نیز هستند همچنون آقای خلیل آبادی.

امینی با یادآوری اینکه در هفته جاری روز آتش نشان نیز در پیش است، خاطر نشان کرد: آتش نشانان سربازان پر تلاش و بدون ادعا در کشور ما هستند که در حوادثی همچون پلاسکو ایثارگری هایشان برای مردم ثابت شده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران با یادآوری اینکه روز جهانی سالمندان با روز عاشورا همزمان شده است، بیان کرد: با توجه به این همزمانی پیشنهاد می دهم برای این قشر طرحی آماده کنیم تا بخشی از مشکلات سالمندان تهرانی در زمینه تردد در شهر برطرف شود و تمهیداتی فراهم کنیم تا سالمندان بتوانند عبور و مرور ایمنی در خیابان ها داشته باشند.