تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


تحول در عناوین و بهینه شدن تعداد کمیسیون های شورای شهر
تاريخ خبر: يکشنبه، 5 شهريور 1396 ساعت: 11:10

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به ایبن که براساس تصمیم اعضا تعداد کمیسیون های شورا فعلا طبق روال شورای چهارم خواهد بود، گفت: بهینه کردن تعداد کمیسیون ها و تحول در مورد عنوان کمیسیون ها در دستور کار قرار دارد.

 

مجید فراهانی با اشاره به این مطلب، یکی از نقاط قوت شورای پنجم را نگاه تخصصی و دانش محور اعضا دانست و افزود: خوشبختانه در دوره پیش رو اعضا دارای تخصص های مختلفی هستند که برای اداره و مدیریت شهری لازم است.

وی ادامه داد: نوع نگاه اعضای شورای پنجم علمی است که می‌تواند تهران را از معضلاتی که با آن مواجه است، نجات دهد.

به گفته این عضو شورای شهر کارشناسی و مطالعات دقیق قبل از تصویب و اجرای پروژه های شهری از دیگر اولویت های شورای پنجم خواهد بود.

وی یکی دیگر از نقاط قوت شورای پنجم تهران و مدیریت جدید شهری را همسویی با دولت عنوان کرد و گفت: شهرداری و شورا تلاش خود را خواهد کرد تا با یاری و همراهی دولت منافع حداکثری مردم تهران را تامین کند.

فرهانی درمورد عضویت خود در کمیسیون های تخصصی شورا، تصریح کرد: با توجه به سوابق تحصیلی( کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دکتری پروژه و ساخت و دکتری مدیریت عالی کسب و کار) و اجرائی متعدد ترجیح می‌دهم در کمیسیون برنامه و بودجه عضویت داشته باشم.