تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


از عدم واگذاری اردوگاه شهید میرحسینی و زمین هتل شیان تا مصوبه 10ماه پیش برای طبقه منهای یک برج میلاد
تاريخ خبر: يکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت: 10:49

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به برخی تذکرات اعضای شورا در صحن علنی، در خصوص زمینی که در هتل شیان واقع شده است و عنوان شد واگذار شده است، گفت: مالک هتل شیان به سازمان بازنشستگی پیشنهاد داده بود تا یک زمینی که در هتل شیان است را خریداری و هتل به این زمین منتقل شود.

 

 ناصر امانی در سیصد و هفتادمین جلسه شورا، با اشاره به اینکه سازمان بازنشستگی تعهد کرده بود که رای کمیسیون ماده ۵ را برای این اقدام بگیرد که نتوانست و این معامله منتفی شد ، افزود: به جد می گویم هیچ زمینی از سوی سازمان بازنشستگی خریداری نمی شود.

وی درباره اجرای یک پروژه فرهنگی آموزشی در طبقه منهای یک برج میلاد نیز گفت: تاکنون این طبقه به عنوان بخش اداری استفاده می شد و جابه جایی این بخش اداری مصوبه ۱۰ ماه پیش را دارد. یک نفر آمده و اعلام کرده که در این طبقه برای مشاغل خاص جهت اموزش کودکان می تواند کارهایی انجام دهد که هیات مدیره برج میلاد آن را قبول کرده تا کار فرهنگی اموزشی و سرمایه گذاری انجام شود هرچند هنوز اجرا نشده است.

امانی درباره تذکر هفته پیش رییس کمیته محیط زیست شورای شهر درباره واگذاری یک بوستان در منطقه ۸ نیز گفت: این بوستان ۵۵۰ متر زمین است که در منطقه ۸ واقع شده و برای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوده که از سوی این ستاد به یک شخص حقیقی فروخته است. شهرداری قبلا در این زمین که رها بود درخت کاشته است، اما اکنون این فرد ادعا دارد که زمین را در اختیار خودش در اورد.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرداری تلاش کرد زمین را تملک کند اما با مالک جدید بر سر قیمت به توافق نرسیدیم و این فرد هم از مرجع قضایی حکم گرفته است.

 

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در خصوص اردوگاه شهید میرحسینی نیز عنوان کرد: باید بگویم والله بالله این اردوگاه به هیچ کسی واگذار نشده و فقط حق بهره برداری نگهداشت آن به بخش خصوصی واگذار شده است. اگر کسی سندی از فروختن یا واگذاری این اردوگاه دارد لطفا ارایه دهد تا از طریق مراجع قضایی آن را شفاف سازی کنیم. یک ماه است می گویید این اردوگاه واگذار شده من به شخصه می خواهم قرارداد را به من بدهید تا مجوزها بررسی شود.