تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


آلودگی هوا مدیریت واحد می­خواهد
تاريخ خبر: شنبه، 17 اسفند 1392 ساعت: 14:28

به گزارش شهرداری نیوز ، یک عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اهمیت مدیریت یکپارچه شهری از جمله مدیریت یکپارچه ترافیک گفت: تمام دستگاه­ها باید در این خصوص به این باور برسند که تحقق مدیریت یکپارچه سبب انسجام دستگاه­های خدمات­رسان شده و موجب می­شود خدمات هر یک آن­ها در قالب شبکه­ای منسجم ارائه شود.

محسن پیرهادی افزود: کاهش هزینه­های مالی و انسانی اداره شهر، افزایش کیفیت خدمات­رسانی و نیز رفع نیازمندی­های شهر و نیاز­های شهروندان در کوتاه­مدت، از جمله آثار و نتایج مدیریت یکپارچه شهری است.

وی به عنوان نمونه به مدیریت واحد مسأله آلودگی هوا اشاره نمود و اظهار کرد: اگر مدیریتی واحد مسأله آلودگی هوا را دنبال می­کرد، می­توانست بفهمد که نقاط ضعف و قوت کار کجاست، کدام دستگاه­ها فعالیت خود را به درستی انجام می­دهند و کدام دستگاه­ها وظایف خود را درست انجام نمی­دهند و باید پاسخگو باشند.

پیرهادی با اشاره به این که دود موازی­کاری­ها به چشم مردم می­رود و شهروندان و مدیریت شهری از آن متضرر می­شوند، تصریح کرد: ناهماهنگی­ها باعث از دست رفتن منابع و انرژی شده و هر گونه برنامه­ریزی برای شهر را از سوی مدیران شهری سخت می­کند.

وی با طرح این موضوع که به عنوان نماینده مردم به جز مجموعه مدیریت شهری، خبر ندارم سایر ادارات خدماتی مانند آب و برق و سازمان­های مهم مانند آموزش و پرورش، چه اهداف و چه برنامه­هایی را در شهر دنبال می­کنند، اضافه کرد: این یعنی جدا از هم و جزیره­ای کار می­کنیم، از حال و روز هم خبر نداریم و در کل انگار کاری انجام نمی­دهیم.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: این فرهنگ باید نهادینه شود که برای پیشبرد اهداف و در جهت نیازهای مردم بتوانیم جایگاه و اختیارات خود را به دیگران واگذار کنیم.