تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


شماره گذاری پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های منطقه 15
تاريخ خبر: چهارشنبه، 21 آبان 1393 ساعت: 09:22

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15، از شماره‌گذاری پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های این منطقه خبرداد.

 سید سعید دادگستر مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 گفت: شماره‌گذاری پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های منطقه 15 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قراردارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور دسترسی آسان شهروندان و سهولت تردد در پل‌های عابر پیاده، ارتقای سلامت و ایمنی آنها در بزرگراه‌های منطقه 15 در دست اجرا است.

دادگستری اظهار داشت: در این طرح پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های منطقه 15، میدان بسیج، پل بعثت، بزرگراه بسیج تا ده حقی شماره‌گذاری می‌شوند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: شماره‌گذاری پل‌های عابر پیاده از میدان بسیج تا میدان بعثت در 7 شماره، شماره‌گذاری بزرگراه بسیج تا ده حقی در مرز منطقه 14 از اقدامات اجرایی این طرح است.

دادگستری خاطر نشان کرد: اجرای فاز دوم بهسازی و زیباسازی بزرگراه امام رضا(ع) حذف زوائد فیزیکی جداره و بدنه‌های شهری در بزرگراه امام رضا(ع)، رنگ آمیزی و شستشوهای مبلمان شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.