تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANINEWS.IR


مخالف رسانه ای شدن موضوع بوستان مادرهستم
تاريخ خبر: دوشنبه، 19 آبان 1393 ساعت: 15:41

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با انتقاد از رسانه ای شدن موضوع بوستان مادر گفت: مردم به ما رای ندادند که در مقابل شهردار منتخب شورای شهر قرار گیریم.

 محمد حقانی در ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:  در کنار مردم و شهردار تهران قرار داریم تا مشکلات شهروندان را به گوش مسولان شهری برسانیم.

وی  در ادامه تصریح کرد: اگر شهرداری و شورای شهر در کنار هم قرار گیرند می توانند نقش موثری ر ا در مدیریت شهری ایفا کنند. به طور حتم به حاشیه کشاندن شورا مقبول هیچ یک از ما نیست.

حقانی با اشاره به جلسه پیشین شورای شهر تهران و پرسش از شهردار تهران مبنی بر واگذاری اراضی تپه های عباس آباد مطرح کرد: در آن جلسه شورا قرار نبود از شهردار سوال بپرسیم بلکه برنامه ما این بود که شهردار منطقه 5 گزارش خود را ارائه دهد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر این که خود از خانواده شهرداری تهران است گفت: من از یک طرف نماینده مردم در شورای شهر هستم و باید نقش خود را ایفا کنم و از سوی دیگر 40 سال کارمند شهرداری بودم. این ضعف قانون شوراست که شهردار تهران  را برای پاسخ گویی به صحن علنی بکشاند.

او در ادامه تصریح کرد: من مخالف رسانه ای شدن موضوع تپه های عباس آباد بوده و هستم و تنها درخواست من این است که این پرونده به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده شود.

مهندس حقانی در ادامه با اشاره به تبدیل بوستان ولایت به فضای سبز مطرح کرد: بوستان ولایت باید تبدیل به فضای سبز شود چرا که یکی از شاخصه های بسیار ارزشمند این بوستان حضور مبارک مقام معظم رهبری است. ضمن این که نقشه ها را خدمت ایشان ارائه داده اند و تاکید ایشان نیز بر فضای سبز این منطقه است. ما هم امیدواریم که شهرداری به قول خود عمل کند.