جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 خرداد 1403     
ترافیک صبحگاهی در کدام معابر تهران پرحجم بود؟

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، آخرین وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح امروز را تشریح کرد.

سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک  صبح امروز در معابر شهر تهران گفت: در رصدهای پلیسی مشخص شد ترافیک در سطح معابر پایتخت از صبح زود آغاز شده و تا حدود یک ساعت دیگر ادامه دارد. بر این اساس ترافیک در مقاطعی از بزرگراه‌های غربی مانند شهید همت ، شهید آبشناسان، شیخ فضل الله نوری، شهید حکیم و یادگار امام (ره ) نیمه سنگین است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید زین الدین، شهید بابایی و شهید سلیمانی نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.
 
کشیر با اشاره به محورهای جنوبی گفت: در بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، امام علی(ع) و آزادگان نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. همچنین ترافیک در مقاطعی از خیابان‌های آزادی، جانبازان، ستارخان، اشرفی اصفهانی و محدوده سیدخندان نیز نیمه سنگین است. 
 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح۱۰ در معابر تهران نیز گفت: طرح  انضباط بخشی به تردد موتورسواران در شهر تهران از دی ماه سال گذشته آغاز شده و حتما این برنامه تا زمان نهادینه شدن فرهنگ رانندگی و انضباط بخشی به تردد موتور سواران شهر تهران این طرح ادامه دار خواهد بود.
 
وی افزود: یکی از این اقدامات در طرح ۱۰ ، روشن بودن چراغ موتورسواران حتی در روز است که با این کار دیگر رانندگان و کاربران ترافیکی بتوانند موتورسواران را در روز هم کاملا واضخ رویت کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: