جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 ارديبهشت 1403     
توافق تاکسیرانی با «مدیران خودرو» برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، آئین امضای توافق‌نامه سازمان تاکسیرانی و شرکت «مدیران خودرو» برای جایگزینی ۲۰۰۰ دستگاه خودروی برقی با تاکسی های فرسوده شهر تهران برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور سرپرست سازمان تاکسیرانی ، مدیربرقی‌سازی وزارت صمت و مدیرعامل مدیران خودرو برگزار شد ، طرفین توافق نامه جایگزینی ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به جای تاکسی‌های فرسوده را امضاء کردند.
 
شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی در این‌باره گفت: در این توافق‌نامه مقرر شد خودروی باکیفیتی مجوز تاکسی دریافت کند و خدمات پس از فروش آن از دغدغه‌های مهم و جدی ما و تاکسیرانان بود که توافق خوبی صورت گرفت. رانندگان تاکسی با خودروهای با عمر ۱۰ سال به بالا می‌توانند نسبت به نوسازی اقدام کنند و به‌جای خودروی مصوب قبلی، حالا خودروی جدیدی با بسته حمایتی مناسب دریافت کنند تا بتوانیم در راستای هوای پاک قدم برداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ما در سال ۱۴۰۳ ورود ۲۷۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی و ۵۰۰۰ هزار دستگاه ون برقی است که در فاز نخست توافق‌نامه ۱۰ هزار تاکسی برقی امضاء می‌شود.
 
کریمی سنجری ، مدیر برقی سازی وزارت صمت نیز در این‌باره گفت: وزارت صمت سیاست توسعه برقی‌سازی را دنبال می‌کند و برنامه‌مان ۱۰۰ هزار دستگاه تاکسی برقی، ۴۰۰۰ هزار دستگاه اتوبوس برقی و ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی است که در فاز اول ۶ شرکت بزرگ خودروساز توافق‌نامه تأمین خودروی برقی را امضاء کردند.
 
مالکی تأکید کرد: فاز دوم توسعه برای سایر شهرها با همکاری وزارت کشور انجام خواهد شد؛ اما نکته مهم این است که گسترش خودروهای برقی نیاز به همکاری مراکز مختلف دارد و هم در بخش زیرساخت و تأمین برق و همچنین منافع حاصل از صرفه‌جویی جایگزینی خودروی برقی با بنزینی منجر به افزایش قدرت خرید شود.
 
در این مراسم همچنین جک لی ، مدیرعامل مدیران خودرو هم گفت: در مرحله اول خیلی مفتخریم که این توافقنامه امضاء شد. ما برای ۲۰۰۰ دستگاه خودروی برقی توافق کردیم که در مرحله اول ۱۰۰۰ خودرو تحویل داده خواهد شد.
 
وی افزود: این یک شروع برای شرکت ما و سازمان تاکسیرانی با حضور وزارت صمت است که منجر به ورود خودروی Arrizo PHV به چرخه خواهد شد که نقش پررنگی برای هوای پاک دارد و قدم بعدی خدمات پس از فروش مناسب برای رانندگان خواهد بود تا سرویس خوبی دریافت کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: