جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 آذر 1402     
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران تشریح کرد
آخرین وضعیت پروژه آزادراه شهید شوشتری

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پروژه شهید شوشتری گفت: پروژه شهید شوشتری اکنون فعال و بخش زیادی از معارضان آن برطرف شده است. البته هنوز در برخی بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد.

هادی حق‌بین درباره پروژه آزاد راه شهید شوشتری توضیح داد: پروژه آزاد راه شهید شوشتری در ۲ فاز برنامه‌ریزی شده است. فاز اول این پروژه ۹.۳ کیلومتر بوده که اکنون در حال اجراست. 
 
حق‌ بین با بیان اینکه قسمت انتهایی فاز اول پروژه شهید شوشتری با معارضی از سازمان تربیت بدنی برخورد داشت، اظهار کرد: مجموعه ورزشی تختی که در آن قسمت قرار داشت، حدود ۱۰ روز پیش تحویل ما شد. 
 
وی درباره هزینه اجرای پروژه‌ شهید شوشتری هم بیان کرد: هزینه این پروژه و پروژه های عمرانی مشابه به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول مربوط به رفع معارضان پروژه هاست که توسط سازمان املاک پیگیری می شود و بخش دیگر نیز مربوط به حوزه اجرای پروژه هاست.
 
حق‌بین با اشاره به اینکه هزینه‌های رفع معارض جزو هزینه‌های اجرای پروژه در نظر گرفته نمی‌شود، خاطرنشان کرد: هزینه اجرایی فاز اول پروژه شهید شوشتری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان است.
 
وی ادامه داد: پروژه بزرگراهی شهید شوشتری که از اوایل دهه ۹۰ عملیات اجرای آن آغاز شده، در دوره ششم مدیریت شهری به پروژه آزادراهی تغییر وضعیت یافته و ملاحظاتی از قبیل تعریض شریان و نیز ملاحظات ایمنی متناسب با کاربری‌های مجاورش در دستورکار قرار گرفته است. این شریان مواصلاتی به عنوان یکی از کمربندهای جنوبی و شرقی تهران، بار ترافیکی بزرگراه بسیج و مناطق ۱۳، ۱۴ و ۱۵ تهران را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: