جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 آبان 1402     
شناسایی ۳۷ خانه دودی در منطقه ۱۵

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۵ از شناسایی ۳۷ خانه دودی و پلمب ۲۵ خانه دودی در نواحی ۱ و ۲ و استمرار اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر از سطح منطقه خبر داد.

محمد شیری با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه گفت: منطقه ۱۵ یکی از وسیع ترین مناطق سطح شهر تهران است که به لحاظ تمرکز اصنافی نظیر اوراقچی‌های محدوده شوش و صنوف وابسته به ضایعات، محل مناسبی جهت استقرار و بیتوته افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر است.
 
شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه ۳۷ خانه دودی در سطح منطقه شناسایی شده است، افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۲۵ مورد از خانه‌های دودی از ابتدای سال، مهر و موم و سایر موارد نیز به زودی با کسب دستور قضایی پلمب می شود.
 
 شیری اضافه کرد:  همچنین طرح جمع آوری و پاکسازی اماکن عمومی و بوستان‌ها از معتادان متجاهر به صورت روزانه و نیز با اجرای طرح‌های فوریتی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری دستگاه‌های ذیربط به اجرا در آمد.
 
شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه مددجویان به مراکز غربالگری و ترک اعتیاد معرفی می شوند، بر لزوم استمرار اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تاکید کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: