جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آبان 1402     
سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران خبر داد
ساخت ۱۳ پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک تهران

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران گفت: پروژه پایدار سازی گود میلاد با کاربرد پایدارسازی و هم کاربرد پارکینگ برای محوطه برج میلاد با ظرفیتی حدود ۴۵۰ پارکینگ در حال ساخت است که حدود ۶ الی ۷ ماه بعد به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسعود حق لطفی در خصوص برنامه‌های سازمان متبوعش برای حل معضل کمبود پارکینگ در پایتخت، اظهار داشت: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری تهران در حال حاضر ۳ پارکینگ در حال ساخت دارد و امیدواریم که طی برنامه زمانبندی شده اولین پارکینگ ( پارکینگ مینابی) در اواخر پاییز به بهره‌برداری برسد، درهمین راستا تا پایان سال جاری نیز پارکینگ جوادیه به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر قرارداد ۴ پارکینگ با مجموعه سازمان حمل و ترافیک شهرداری تهران امضاء شده و در حال طراحی آنها هستیم و فکر می‌کنم ۲ مورد از آنها در اوایل زمستان آماده اجرا شود.
 
سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران افزود: ۲ پارکینگ دیگر هم حداکثر تا اواخر سال اقدامات شروع پروژه آن کلید خواهد خورد که طی یک برنامه ۱۰ ماهه قرار است این ۴ پارکینگ ساخته و تقدیم شهروندان تهرانی شود.
 
حق لطفی در ادامه به پروژه پایدارسازی گود میلاد نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه هم با کاربرد پایدارسازی و هم کاربرد پارکینگ برای محوطه برج میلاد با ظرفیتی حدود ۴۵۰ پارکینگ در حال ساخت است که حدود ۶ الی ۷ ماه بعد به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با ساختن این ۴ پارکینگ، تا چه اندازه به ظرفیت پارکینگ‌های شهر تهران اضافه خواهد شد؟ گفت: سازمان ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده که نیاز به ۳۰ هزار پارکینگ برجی دارد تا بتواند تقریباً نیازهای اولیه را تأمین کند.
 
 سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران افزود: برنامه آغاز ساخت ۱۳ پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ بود که ۴ مورد از آنها را ما در حال استارت زدن هستیم و ۹ پارکینگ دیگر هم خود سازمان ترافیک رأساً به عنوان سازمان متولی در حال اجراست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: