جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 آبان 1402     
مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست متروی تهران عنوان کرد
ثبت رکورد ۴۰ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه منتج به قطع عضو در متروی تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیر سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مرز ۴۰ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه ناتوان‌کننده عبور کرد.

 سید محمد شریف محسنی در این باره افزود: آمار ذکر شده تمام کارکنان پیمانکاری شاغل در مجموعه این شرکت را شامل می‌شود. 
 
وی با اشاره به ثبت رکورد ۲۴ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۲۵۲ نفرساعت کارکرد بدون حادثه منتج به فوت در متروی تهران، تصریح کرد: رسیدن به رکورد بیش از ۴۰ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه منتج به قطع عضو در حالی در این شرکت محقق شد که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگ‌ترین مد حمل‌ونقل ریلی درون شهری در پایتخت روزانه میزبان بیش از ۲ و نیم میلیون مسافر است و این امر، شرایط را برای کار نیروها بسیار خطرناک کرده و رعایت شدید مقررات ایمنی را به هنگام کار می‌طلبد. 
 
شریف محسنی افزود: همچنین در این مدت به دلیل گسترش خطوط و ایستگاه‌ها افزایش نیروی کار به‌ صورت پیمانکاری و فعالیت‌ها نیز صورت گرفته که این امر خود هزینه فعالیت و امکان وقوع حادثه را افزایش می‌دهد. 
 
وی خاطرنشان کرد: رسیدن به این رکورد را مرهون توجه و تلاش همه‌جانبه و سیستمیک همکاران در دستگاه‌های مختلف نظارت و پشتیبانی، مهندسی، شرکت‌های پیمانکار، مدیریت امور قراردادها، مدیریت سیستم‌ها و مهندسی سازمان و همکاران ساعی در مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به مسائل ایمنی و حفاظتی هستیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: