جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1402     
مجری خط ۶ متروی تهران عنوان کرد
تلاش برای تکمیل و راه‌اندازی دومین پست برق خط ۶متروی تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،پس از راه‌اندازی پست برق فشار قوی کیانشهر که شهریورماه امسال به عنوان نخستین پست برق مستقل خط ۶ متروی تهران محقق شد، دست‌اندرکاران این خط در تلاش هستند تا دومین پست برق خط ۶ را تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری کنند؛ این در حالی است که با روند کنونی تکمیل ایستگاههای باقی مانده خط ۶ در ماههای پیش رو، مساله تأمین برق پایدار و مطمئن در این خط از جمله ضروریات توسعه شبکه راه‌آهن ریلی زیرزمینی پایتخت به حساب می آید.

 مهندس عباس فتحعلی پور مجری خط ۶ مترو در رابطه با راه‌اندازی پست برق شمالی این خط، گفت: برای تأمین کل برق مورد نیاز خط ۶، طراحی و ساخت ۳ پست برق مدنظر قرار گرفته که نخستین پست برق با هزینه کرد مجموع ۳۷۰ میلیارد تومان در تایستان به بهره‌برداری رسید. پست برق دوم نیز مراحل تکمیل بخش های ساختمانی و تجهیزاتی را طی می‌کند و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این پست را وارد مدار بهره‌برداری کنیم.
 
به گفته وی، در واقع با افزایش ایستگاه‌های قابل استفاده خط ۶ مترو، تلاش‌های مستمری صورت گرفته تا به موازات تکمیل ایستگاه‌های باقی مانده این خط، مساله تأمین برق پایدار خط و ایستگاه‌ها نیز محقق شود.
 
 مجری خط ۶ مترو در ادامه با اشاره به روند افتتاح ایستگاه‌ها و ورودی‌های جدید خط ۶ مترو تا پایان سال جاری، افزود: سعی داریم زمستان امسال ۵ ایستگاه دیگر را در قسمت‌های مختلف این خط به بهره‌برداری برسانیم تا پیوستگی و توالی ایستگاه‌های مورد استفاده شهروندان به حد مطلوبی برسد؛ ضمن آنکه برای راه‌اندازی ورودی‌های دوم ایستگاههای شهرزیبا، شهران و شهید ستاری نیز برنامه ریزی کرده ایم تا آنها را تکمیل و تا قبل از شروع سال آینده در اختیار مردم قرار دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: