جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1402     
شهردار منطقه ۴ خبر داد
بهره‌برداری از ۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، پروژه عمرانی امروز با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران در منطقه ۴ به بهره‌برداری رسید.

 علی‌اصغر کمالی‌زاده در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ گفت: هفتادونهمین شنبه امید و افتخار با بهره‌برداری از هشت پروژه شهرداری تهران در منطقه ۴ برگزار شده است. این پروژه‌ها با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان امروز آماده و تقدیم شهروندان منطقه ۴ شده است.
 
وی اضافه کرد: احداث ساختمان اسکان کارگری، ۶۳ هزار تن آسفالت ریزی شهری به همراه ۳۰ هزار تن آسفالت ریزی بزرگراهی، احداث زمین بازی و همچنین احداث رمپ اتصال بزرگراه شهید چمن آرا به اتوبان شهید زین‌الدین از جمله پروژه‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
 
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: یکی از بیشترین بودجه‌های عمرانی در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران با حمایت شورا و شهردار تهران برای منطقه ۴ پیش بینی شده است. در این منطقه ۳۱ پروژه احداثی نیز که همگی به مرحله عقد قرارداد رسیده است در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم ظرف امسال و سال آینده شاهد افتتاح آنها باشیم.
 
شهردار منطقه ۴ تأکید کرد: یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان قرارداد اعتبار هزینه‌ای در سطح منطقه داریم و به همین میزان تا پایان سال عقد قرارداد عمرانی خواهیم داشت. در همین راستا رمپ راست‌گرد اتوبان باقری به شهید زین‌الدین به زودی در سطح منطقه ۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: