جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 آبان 1402     
معاون شهردار تهران خبر داد
تولید آسفالت از مرز یک میلیون و۱۰۰هزار تن گذشت

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: میزان تولید آسفالت در حال حاضر یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن آسفالت است.

 هادی حق‌بین در بیست و هفتمین جلسه کمیته آسفالت که امروز (چهارشنبه ۳ آبان) برگزار شد با اشاره به میزان تولید و پخش آسفالت، اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن آسفالت تولید شده و ان‌شاءالله طی روزهای آینده این میزان تولید از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن عبور خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: میانگین میزان تولید روزانه آسفالت طی هفته اخیر ۹ هزار تن بوده و با توجه به شرایط آب و هوایی ماه‌های آبان و اسفند در سنوات گذشته ظرفیت تولید بالاتری برنامه ریزی شده است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود:طی ماه‌های آذر، دی و بهمن از میزان ظرفیت تولید کاسته خواهد شد و با توجه به برودت هوا این موضوع کاملا طبیعی است. 
 
حق بین با بیان اینکه در مهر ماه میزان تولید آسفالت به ۲۲۰ هزار تن رسیده است، خاطرنشان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال‌های گذشته این حجم از میزان تولید فوق العاده بوده است.
 
 وی بازسازی و تعمیرات تجهیزات، ماشین آلات و کارخانجات را در دوره سه ماهه آتی که به دلیل برودت هوا با کاهش تولید مواجه خواهند شد مورد تأکید قرار داد تا طبق برنامه ریزی های سال آتی ، امکانات دارای شرایط مطلوب باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: