جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آبان 1402     
معاون عمرانی شهرداری تهران خبر داد
گشایش ترافیکی تقاطع«میدان فتح»تا پایان سال

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر ضرورت ادامه تلاش‌ها به منظور رفع باقیمانده معارضات و موانع اجرایی پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) تأکید کرد.

 هادی حق‌بین در نشست ویژه کنترل پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، اظهار کرد: با وجود تعدد معارضات ملکی و تأسیساتی، اشجار و سایر موانع اجرایی پیشرفتی در حدود ۱۲ درصد حاصل شده، اما در عین حال جبران عقب‌ماندگی‌های موجود از برنامه زمانبندی مستلزم انسجام و هماهنگی بیشتر در جهت رفع موانع مذکور و توسعه جبهه‌های کاری و فعالیت‌های اجرایی در نقاط بدون معارض است.
 
وی با تأکید بر اینکه تسریع عملیات اجرایی در شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) نیازمند رفع تمام معارضین ظرف برنامه فشرده جدید است، یادآور شد: تاکنون و در نتیجه تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از معارضین وزارت دفاع، ارتش و آموزش و پرورش رفع و برنامه ریزی جدید در دست تهیه است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری بر لزوم افزایش جبهه‌های کاری و همچنین اکیپ‌های اجرایی در مقاطعی که معارضین آنها رفع شده، تاکید کرد: ان شاالله تا پایان سال جاری گشایش ترافیکی در محدوده تقاطع میدان فتح اتفاق بیفتد.
 
لازم به توضیح است نشست کنترل پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) به ریاست "هادی حق‌بین"، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد. در این جلسه که "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، "مجید امانی" سرپرست اداره کل هماهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، "رضا مقیسه" مدیر عامل موسسه شهید رجایی و برخی از دست‌اندرکاران اجرایی پروژه حضور داشتند، در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه و همچنین روند رفع معارضین بحث و تبادل نظر شد.
 
شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) از میدان شهیدان(جی) آغاز شده و پس از عبور از اراضی پادگان جی در تراز منهای یک(زیرگذر) تا غرب میدان فتح و سپس از طریق بزرگراه فتح تا تقاطع بلوار بهار و نهایتا بزرگراه شهید بروجردی ادامه می‌یابد.
 
حق بین در بازدید سرزده جداگانه‌ای که مجید امانی سرپرست اداره کل هماهنگی سازمان‌ها و مناطق، عبدالمهدی حسینی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و مهدی چمی مشاور سرپرست حوزه معاونت و با همراهی مهدی اخ صنایع شهردار منطقه ۱۰ و مدیران ارشد این منطقه حضور داشتند از معارضین قطعه شرقی واقع در منطقه ۱۰ بصورت میدانی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این محور و روند نگهداشت و نحوه کیفیت پخش آسفالت معابر سطح منطقه قرار گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: